Summering av 2011! [Del 3]

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag brukar faktiskt aldrig sätta några nyårslöften så jag varken påstå att jag höll eller inte höll dem.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Vänner och vänner... En del bekanta fick barn. En utav dem heter Jeanette och fick en liten son, Alfred den 28 December.

Källa: Helsingborgs lasarett, webbisar.

4. Dog någon som stod dig nära? Han stod mig inte speciellt nära. Jag har aldrig träffat honom men vi pratade en hel del under internet fram och tillbaka i perioder. Han brukade hjälpa mig med att redigera bilder. Han var väldigt duktig på fotografering. Tyvärr avled han den 15 augusti i en bilolycka. Vila ifred Mikael!

Källa: Bilden kommer ifrån Mikaels facebook.

Källa

5. Vilka länder besökte du? Sverige, Danmark, Polen, England, USA.

Två bilder ifrån skolresan till Polen. Bilderna är tagna i Krakow.

Besökte Danmark så en bild på mig och Arbnora när vi var på Retro.
Åkte på semester i två veckor till USA. Bild tagen på Venice Beach, LA.

Kommentarer
Postat av: annie

Hej! Tänkte höra om du fortfarande är intresserad av Levi's 501 shortsen jag säljer? Har inte fått något svar :)

2012-01-15 @ 13:44:42
URL: http://narvefors.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

♥ gumman, jag är värdelös på att kommentera här, jag vet =(!

Tack för tipset med spoti osv=)



Nu ska jag kika igenom mer här på din underbara blogg.

Vad tragiskt det där med Micke.

Sötnos är han lilla Alfred

Åh du är som alltid så vacker =)

2012-01-15 @ 23:37:32
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Tova

Jättefin header! :)

2012-01-17 @ 18:17:53
URL: http://ingetviktigt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0