9 månader ♥

Idag har jag och Martin varit tillsammans i nio månader, helt otroligt vad fort tiden går!

Jag tänkte att jag skulle berätta lite om Martin..

Jag beundrar Martin väldigt mycket. Han har så många fina sidor som jag önskar att jag själv hade. Den egenskap jag värdesätter högst hos Martin är att han är en otroligt positiv och glad människa. Han bjuder alltid på ett leende och är bokstavligt talat alltid glad! Det finns gånger då Martin stöter på hinder men oavsett vad det är så lyckas han alltid se saker ifrån en ljusare vinkel. 

En annan sak jag värdesätter högt hos Martin är att han är inte långsikt. Om vi bråkar och sedan blir vänner igen släpper han det som varit DIREKT. Till skillnad från mig själv som hänger upp mig på saker i evigheter. Återigen, en egenskap hos honom som jag önskar innerligt att jag själv hade.

Han har även otroligt mycket tålamod vilket lär behövs med mig för att jag kan bannemig inte vara en lätt person att ha ett förhållande med! Martin blir sällan arg och om han blir det är det ytterst sällsynt att han skulle höja rösten mot mig. Han är alltid lugn. Om han mot förmodan skulle göra det förtjänar jag det, jag kan vara väldigt provocerande.

Alla människor har brister och det gäller självklart Martin med. 

Martin är en ytterst viktig person i mitt liv. Jag vet att jag kan lita på Martin trots att han en gång bröt ner min tillit till honom totalt. Jag vet om att han alltid sätter mig i första rum och skulle kunna gå genom eld och vatten för min skull. Han finns alltid till hands och hjälper och stöttar mig.

Inget förhållande är perfekt och det är inte mitt och Martins heller. Trots allt motgångar vi har som får en att vilja ge upp så har jag lärt mig en sak: Oavsett hur påfrestande det känns för stunden så kommer det vara värt det i slutändan. Det som inte dödar dig gör dig starkare.

Om jag och Martin besluter oss för att gå skilda vägar skulle jag förlora väldigt mycket. Jag skulle nämligen inte bara förlora min pojkvän utan en helt fantastisk och underbar vän, min bästa vän! Personer som säger att kärleken kommer och går har aldrig mött en person som Martin. Och oavsett om vi bryter upp idag, imorgon eller om fem år så kommer min kärlek till Martin för evigt leva kvar.

Cause there ain't no doubt I love this man ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa Nilestoff

Grattis söte! Eller grattis till er båda! Sjukt CAD otroligt fin text! 

2012-05-06 @ 19:58:23
Postat av: Julia Gadd

Aww, ni är söta ihop:D

2012-05-07 @ 15:32:50
URL: http://gadds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0