Brrrr....

... Vad jag fryser. Jag tror jag börjar bli förkyld, det gör ont i halsen och jag fryser trots att jag sitter med en tjock tröja. Jag har inte tid att bli sjuk nu så håller tummarna att detta försvinner snart igen!

Uppdateringen på min blogg är för tillfället inte den bästa men jag försöker skriva lite då och då. Så vad har hänt sedan sista jag skrev? Torsdag till fredag sov killen över hos mig, jag hade sovmorgon så passade perfekt. Efter skolan jobbade jag som vikarie några timmar och sedan följde jag med honom hem och spenderade natten hos honom. Blev att åka hem tidigt på lördag morgonen då han skulle iväg och träna och jobba.

For iväg och tränade några timmar senare och därefter spenderade jag min lördagskväll hos mina grannar. Var ute på en promenad tillsammans med Ella (hunden) och därefter blev det soffhäng framför teven! Söndagen blev det att fara och jobba. Vill bara berätta för alla vilka underbart fina barn jag har på simskolan, dem gör mig så glad!


jag och ella på kvällspromenix!

alltid pigg på söndagmorgonen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0