Den som väntar på något gott...

Dagarna bara springer förbi och jag har fullt upp från morgon till kväll vilket gör att min uppdatering på bloggen blir lidande. Jag är dock en flitig bloggläsare och besöker flera av er varje dag! Idag har jag jobbat och när jag slutade pågick tävling i bassängen bredvid. Stannade såklart och tittade, galet roligt att se folk som verkligen KAN simma.

Hur är det annars då? I fredags spenderade jag min kväll tillsammans med en otroligt fin kille, vi hade det riktigt mysigt, som alltid tillsammans. He make me feel so good! I lördags efter min träning for jag hem och gjorde v mig för att sedan dra vidare till Anton på fest.  Jag träffade min fina vänner som jag inte träffat på ett bra tag, otroligt saknade så kändes skönt att träffa dem.

Nu ska jag krypa ner i min säng och försöka ta igen de timmars sömn som jag inte gick i natt, aldrig lätt att somna på söndags kvällen. Btw, är det bara jag som har fruktansvärt svårt att gå upp när det är så mörkt ute på morgonen, Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0