Ljus, fruktsallad och plugg!

Godkväll allesammans.

Innan jag for iväg och tränade idag mellan två och tre så bytade jag lakan och bäddade rent i min säng. När jag sedan kom hem från träningen fortsatte jag med att städa mitt rum. Igårkväll såg jag att min syster tände ljus och ivrig som jag blev letade jag fram min ljusbricka och tände lite ljus.

Kvällen har spenderats i min säng eller framför datorn med med böckerna och anteckningsblocket i högsta hugg. Jag har prov på tisdag om det manliga/kvinnliga könsorganet, om östrogen/testosteron och hur ett barn bli till. Tog med mig skoldatorn hem men kan inte öppna dokumenten som jag skrev i skolan hemma, något med nätverket har jag för mig våran lärare sa. Men vad är inte bättre än mammas gamla böcker i ett sådant här läge?

Syster Amanda var snäll och gjorde en fruktsallad till mig



En riktig myskväll om jag får säga det själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja men eller hur :D



löööv, halsdukar, stövlar <3

2011-09-10 @ 22:36:18
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: JJJJJ

hur ett barn blir till??

2011-09-12 @ 19:25:11
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0