Nybakade bullar

Good morning.

Torsdag... Jag kan inte begripa att det redan är torsdag. Dagarna bara springer förbi, tiden går allt för fort, stopp-knapp? Anyway så har vi en väldigt kort dag idag, börjar nu klockan nio och slutar klockan tio i tolv. När skoldagen är slut ska jag åka upp till farmor och farfar och äta middag.

Igår efter skolan åkte jag upp till farmor och farfars kolonin och hittade en lapp på bordet. Förra gången jag var där bad jag farmor baka hennes släta bullar till mig och när jag kom igår låg det nybakade bullar i frysen, mums!


Tack Farmor

Kommentarer
Postat av: MADDES

Tittar in och önskar dig en fin kväll!

2011-09-15 @ 17:32:58
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0