Summering av 2011! [Del 1]

Tänkte svara på lite frågor om 2011 men jag har bestämt mig för
att ha massa bilder i mina inlägg så jag delar upp frågorna!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag blev moster för trejde gången till en pojke, Noah!

Jag åkte på klassresa till Polen med alla niorna på skolan och besökte Auschwitz-Birkenau och en saltgruva. Fick en guidad rundtur genom gamla stan och vandrade rundor på egen hand i den härliga miljön. Krakow är en väldigt fin stad!

Jag avslutade mina tre år i högstadiet och därmed hela grundskolan. Vi hade en avslutningsmiddag dagen innan skolavslutningen där vi fick trerätters, vi dansade och fick se massa gamla bilder från våra år på PeterSvenskolan!


Jag ägnade mitt påsklov till att utbildade mig till simlärarkandidat. Jag fick sommarjobb som simlärare ute på sommarsimskolan på Råå i utebassängerna.Tre veckor i rad från 09.00-18.00. Jag lärde känna tre underbar simlärare som jag hade så roligt med. Jacob, Simon och Rebecca. Vi hade tur med vädret halva perioden och lyckades få en rejäl bränna!

Jag hade en minst sagt galen photoshoot tillsammans med min vän Matilda!

Jag besökte Sofiero två gånger för att se The Ark + Håkan Hellström tillsammans med Abbis och Rasmus Seebach + Veronica Maggio tillsammans med Emma! Jag och Emma hade picknik och mös i solen innan Veronica tog plats på scenen. Hes och med feber gjorde hon en oförglömglig kväll. Min älskade Håkan var grym!


Jag hade ett härligt sommarlov med mina vänner. Vi besökte Helsingborgsfestivalen, hade en grym midsommar och massa annat mys!






Blev en hel del bilder ifrån mitt sommarlov med mina vänner. Alla bilder är tagna ut av mig förutom några ifrån sommarlovet som Matilda har fotat. Resten av frågorna kommer i ett annat inlägg!

fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: therese

Sv: Visst blev det! Superenkelt att göra om du är sugen på det :)



Vilken fantastiskt år du verkar ha haft!

2012-01-08 @ 18:00:10
URL: http://tinythess.blogg.se/
Postat av: Linda

Tänk att ett år går så fort... Gillar din header btw :)

2012-01-08 @ 18:13:12
URL: http://lindaq.se
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Noah är ju såååå söt. Ni har faktiskt lika ögon !



Så kul att se igenom detta inlägget med.

Vacker det är du=)

2012-01-15 @ 23:44:53
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Anders Lindahl

Hej Filippa.

"Ramlade" in på din blog och vill bara skicka en hälsning. Hoppas att allt är bra med dig.

Kram

2012-03-19 @ 15:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0