Blooond :)

Jag har bestämt mig nu, jag ska bli blond igen. Dock med lite mörka nyanser.
Mitt hår är förjävligt just nu, ljust och nästan halv grönt i topparna...
Men jag överlever att ha det så ett litet tag till, jag vill inte färga mitt hår för mycket.
Sliter något så otroligt, men till sommaren 2010 är jag blond igen! :)

Bilden nedanför är tagen september -09 på lägret med skolan.
Tror jag färgade håret precis innan skolan...
Men iallafall, så såg nästan ut hela sommaren.
Håret blektest otroligt av solen, wuunderbart :)


Kommentarer
Postat av: Saaga

sv: Riktigt avundsjuk på jackan. Om jag inte skulle köpt EU-kortet hade köpt en direkt! Mysig tröja förresten :)



och sjukt söt är du när du är blond!! hehe (a) haha, eu-kort hade jag ALDRIG lagt pengar på (a) thaanks ;)

2010-02-11 @ 17:35:39
URL: http://sagabohinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0