Torsdag

Torsdag - En riktig klämdag innan fredagen.

Skolan idag som vanligt, lyckades faktiskt ta mig upp ur sängen, var jätte trött. Dagen flöt på och vid två befann jag mig uppe på lasarettet och röntgade tänderna... Nu får vi se. Tandställning eller inte?

Efter skolan kom jag hem och satte mig vid datan, orkade inte göra något. Mitt humör är verkligen på botten just nu.
Senare på kvällen blev det träning, skönt. Känns som det var jätte längesedan jag tränade. Älskar träna!

Nu ska jag gå och lägga mig, vi hörs förhoppningsvis imorgon. Ska spela match då!

Kommentarer
Postat av: jesshopaholic

jaghar också fixat sakerna med tänerna, men fick inte tandställning. När vet du om nu kommer få då? :)

2010-04-23 @ 12:40:37
URL: http://ljungbergjessica.blogg.se/
Postat av: Ingrid

nu e de freedaaagsmyyyyyyyyyyyyyyyys!! :)

2010-04-23 @ 15:50:14
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0