Dagen

Idag var tåget inställt så blev lite mer sovmorgon, sånt gillar vi!
Vi hade speed-dejting på SO/SV som en inledning till Kär & Lek temat vi ska ha ny.
Lärarna drog lite raggningsrepliker och spelade lite rollspel...
Haha det var rätt kul, dock inga roliga killar som jag snackade med, haha!

Anna mötte mig och Erik på tågstationen och sen gick vi till ICA.
Köpte köttfärs och lite annat till middagen. Tea är frisk igen!
Vi lagade Spagetti och Köttfärsås till middag, gott gott!
Tror jag ska värma lite nu, blev hungrig efter träningen.

Nu ska jag gå och duscha och sen ska jag sova.
Trött och inte på humör idag. Blir massa pluggande i helgen :(

Axel bjöd på en riktigt show på musiken!
Försökte fota mig med Tea skrutten, blev dock inga bra bilder hon rörde sig hela tiden :)
 

Kommentarer
Postat av: Reidarjeanette

Nice site, keep up the good work!

2010-12-22 @ 16:08:47
URL: http://reidarjeanette.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0