Ola Rapace, <3!

Snart börjar Solsidan!
Ska sitta spikad framför TV:n för ikväll ska tydligen min favorit skådespelare Ola Rapace vara med!
Sen är han ju gift med den otroligt söta och fantastiska skådespelerskan Noomi Rapace som spelar i trilogi filmerna Män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med elden och Luftslottet som sprändes
Åhh jag älskar honom! Han har alltid varit super snygg och bäst i mina ögon. Redan när jag var liten började jag kolla filmer där han var med. Han spelar så otroligt bra i TV-serien Tusenbröder och Anna Pihl!

Även även i Wallander filmerna, Tillsammans och Pappa Polis.
Dock har jag inte sett alla Wallander filmer med honom, måste jag ju göra!

 


Kommentarer
Postat av: matilda

har du sett wallander - hemligheten..? <3

2010-02-06 @ 08:06:25
URL: http://matildaevelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0