Andar...

Disskuterade mycket kring andra och spöken inne hos Jenny.
Amanda var också med där inne. Vet inte riktigt vad jag tror angående det ämnet.
Visst berör det och man har hört mycket om det.
Jenny berättade en fruktansvärt obehaglig händelse hon varit med om,
dock kommer hon inte ihåg det själv, folk fick berätta för henne sen.
Vet inte riktigt om jag tror på det... låter lite överdrivet med ändå troligt,
 dock inte en historia jag orkar skriva här, var så mycket!
Även saker som kompisar berättat, sjukt läskiga...
Men man inbillar sig så otroligt mycket med.
Jag föreställer mig det på ett så konstigt sätt, tror dock inte det är så på riktigt.
Vet att mamma berättat saker som hänt i huset när jag var mindre,
dock inte riktigt märkt något själv.
Även en sak som hände Sebbe syster, scary!
 Man får väl se...
Kanske lockar jag andarna till mig via detta blogg-inlägg.. höhö ;)

Vad tror ni egentligen.
Finns andar eller inte?
Är alla TV-program fejk?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0