I was made for loving you baby!

Allt jag vill berätta är att idag har jag och Sebastian 9 månader.
Varit en rätt seg dag men ändå jätte mysig, orkade inte hitta på något direkt.

En annan sak jag vill berätta är att jag älskar dig Sebastian jätte mycket.
Du finns alltid där för mig, stöttar mig och pratar med mig när jag mår dåligt...
Du är inte bara en pojkvän för mig längre, du min bästa vän.
Jag vet vi bråkar jätte mycket men jag önskar med hela mitt hjärta
att det kommer ordna sig igen, jag är helt förstörd utan dig.
Jag älskar dig.. idag, imorgon och från första gången jag såg dig.
Du var kärlek vi första ögonkastet, aldrig varit så kär och trodde inte
man kunde bli det heller.

I will never forget you if we really break up, you are the sweetest thing in my world.


I love you like a fat kid like candy.
 

                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0