Irriterande om något.

Efter skolan när jag kom hem stod middagen redan på bordet.
Lassange, en utav mina favoriter!
Men iallafall, så säger min bror Erik:
Varför är du med i en grupp på facebook om att du har haft sex med dina föräldrar?
Jag bara vad snackar du om?!
Fattade dock direkt att det var någon som bytat namn på gruppen.
Likaså gick jag med i någon grupp om att det är fel att slå kvinnor.
Sen ändrade dem till att det är rätt :s
Så omoget och patetiskt, fattar att folk blir förbannad!

Text från aftonbladet:

Theresé Gustafsson, 18, och hennes väninna gick med i en grupp på Facebook
– som sedan bytte namn till ”Vi som har sexfantasier om våra barn”.
Sedan hamnade ett av Theréses privata foton i gruppens bilder,
och någon skrev ”Mammas lilla leksak” över en bild där hon håller sin dotter.
– Jag blir så fruktansvärt förbannad, säger Theresé Gustafsson.

En ny ”trend” på Facebook har uppstått.
Användare skapar grupper som de byter namn på när tillräckligt många gått med.
I dagarna har flera grupper bytt namn till namn som anspelar på pedofili och incest.

Vill ni läsa hela "Nyheten" gå in på:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6428781.ab


Kommentarer
Postat av: Lisa

IDIOTER som gör så!!!

2010-01-15 @ 00:06:51
URL: http://lising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0