You never leave me

Torsdag vilket betyder - En dag till Fredag ;D!

Idag kollade vi klart Romeo och Julia på engelskan, väldigt... rörig film.
Slutade sorligt tyvärr, buhu. Eller det beror på hur man ser det.
På svenskan har vi börjat skriva på en isländsk saga, allting handlar
bara om mord och hämnd... Får se hur det går med den uppgiften :)
Efter musiken gick vi bort på max och käkade.

Axel bjöd på en Maxbox, blev proppmätt...
Så kommer Kalle med sitt HIF mål + meny...
Frågan är om jag äter lite eller han mycket?


Med tanke på att en del i klassen ska spela Beach Handboll imorgon
så fick vi göra vårt matte prov efter skolan på läxhjälpen istället.
Jag trodde det skulle gå dåligt men helt ärligt kändes det riktigt bra när jag var klar!

Efter skolan tog jag bussen till bårslöv och träffade Sebbe.
Blev en mysig dag, fint väder + glass!

Summer feelings.

Fråga mig inte vad Dennis, Kalle och Axel gör på en bild...





Kommentarer
Postat av: emma linde

seriöst?? :o shit asså.

min handled typ bultar hela tiden :( asont!

krya på dej bebis <3

2010-06-04 @ 20:32:16
URL: http://eemmajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0