Fortsättning på gårdagen.

Efter besöket på Ungdomsmottagningen tog jag bussen ut till Råå och Maxi.
Hann äta en korv med bröd innan mitt samtal med Niklas.
Vi pratade om hur ICA var uppbyggt och jag fick ställa lite frågor som skolan hade gett oss.
Han berömde mig jätte mycket och jag fick jätte bra omdömen ifrån honom.
Kände jätte kul! Kommer dock sakna att gå dit varje dag, trivdes bra som attans!

Som tack fick jag välja saker för 300 :-
Det var inte det lättaste, tänkte först välja en ny verktygslåda till alla min cross verktyg/reservdelar...
Men den var rätt tråkig så tillslut valde jag. En tröja, en bok och en body till Alva.
Var inte så jätte mycket och göra, hjälpte till på Leksaks avdelning, JÄTTE mycket vår saker.
Som kulor, rockringar, gatkritor osv osv osv! :D

Boken jag valde, riktigt rolig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0