Saturday night - Love in first sight

Tog en rejäl sovmorgon, skönt! Vaknade upp med ett leende på läpparna, lovely day...

Halv tre åkte jag in till stan och köpte Mor's Dag present. Skrivit förr att jag varit ute efter en speciell bok som man fyller i själv. I alla fall, första gången jag var på Bokia så hade de inte boken men skulle beställa den. De fick mitt telefonnummer och skulle smsa när den kom. I fredags hade jag fortfarande inte fått något smsa så jag och Sabina knallade ner till Bokia och frågade vad som var fel. Då hade han tydligen inte beställt den eller så var det försenat... Men han fixade så någon från Center Syd kunde ta med den till Helsingborg. Snacka om tur att jag fick den tillslut, dagen innan och allt. Åkte hem halv fyra igen och då käkade vi middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0