IX ♕

Hade en väldigt tragisk upplevelse med alkohol och återigen kärleksbekymmer inblandat. Nu när jag började lägga på mig mer och mer och gått upp ett par kilo åt jag också allt mindre. Just denna dag var det dop för min lilla systerdotter och därefter åkte jag raka vägen till gymmet. Efter ett pass på två timmar fick jag återigen bekräftat att vi inte skulle bli tillsammans igen. Nu ställer ni er säkert frågan "Varför ger du inte bara upp?" Ska sanningen fram så ställer jag mig den frågan IDAG men där och då fanns det bara han. Ingen mat, ledsen inombords och därmed massor av alkohol under en kort period på förfesten slutade med ambulans och spenderade ett par timmar på sjukhuset. Återigen väldigt destruktivt beteende.
Jag lärde känna en kille på gymmet vid namn Daniel som uppmärksammade mig via Instagram. Daniel var ett par år äldre och hade en hel del erfarenhet kring kost och träning. Jag talade om för honom att mitt mål var att återigen tappa lite i vikt och komma tillbaka dit jag varit för ett par månader sedan. Daniel erbjöd sig lägga upp ett kostschema till mig som sträckte sig under åtta  veckor. En så kallad ”deff” eller ”diet”. Jag var nu uppe omkring 62 kilo, alltså lika mycket som när jag bestämde mig för att jag skulle gå ner i vikt sommaren 2012.
April 2013 ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0