Amandas 22 års dag!

Söndagsmorgon den andra augusti var det egentligen avfärd för mig tillbaka mot Stockholm. Planerna ändrades dock på bröllopet när mamma tyckte att jag skulle leta efter en ny tågbiljett och stanna under söndagen för att fira Amandas födelsedag samt träffa syskonbarnen som inte var med på bröllopet. Sagt och gjort bokade jag en ny biljett och denna gången nattåg. Därmed kunde jag vara med på Amandas födelsedag, äta ännu mer bröllopsbuffé samt få krama om mina fina små syskonbarn. Alva berättade för mig att hon snart skulle börja skolan. Jag kan inte riktigt förstå att denna lilla tös ska börja skolan, hon fyller sex år till hösten. Det känns som det var igår när hon var ett par månader gammal och jag gick med henne i mina armar halva natten och buffade på hennes rumpa för att hon skulle somna ifrån sina oroliga mage. Ännu mer skrämmande är det med Hedda som blivit så stor, det känns som det var igår hon föddes. Jag har missat så mycket av hennes tid då jag var i Uganda så länge. Fina små barn, ni gör mig så glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0