Bröllop 2015-08-01 [Del 5]

Vi hade fått bordsplacering och runt servetten låg en liten namntag. Jag satt vid samma bord som Erik, Pontus och Amandas två arbetskollegor Camilla och Cecilia, samt Cecilias sambo David. Det verkade som att samtliga i lokalen var nöjda över deras bordsplacering! Lyckligtvis kom jag sidan om Pontus som kunde tala om för mig vilket glas man skulle dricka vad i. I den stunden var jag ganska glad att det inte fanns ytterligare 4 olika gafflar. Framgår ganska tydligt att jag inte har så bra koll på det här med dukning! Vid varje bord låg även ett festprogram med en beskrivning av alla som gäster. Amanda och Niklas hade minst sagt lagt ner mycket arbete och det var väldigt uppskattat. I min stod det som ni kan läsa nedan: "Filippa - Brudens yngsta syster. En fotbollstjej som stödjer HIF i ur och skur, har volontärarbetat i Uganda och är en envis filur."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0