Bröllop 2015-08-01 [Del 6]

Dessvärre dog min kamera och detta blev mina sista bilder ifrån kvällen ute på Rosenlundsgård. Stort tack till Amanda och Niklas för att jag fick lov att ta del av denna fantastiska dag. Amanda var så otroligt vacker i hennes klänning och lyckan verkligen lös ifrån henne, svårt att inte få tårar i ögonen i kyrkan. Maten var otroligt god, en grillbuffé med massor av olika köttsorter samt tillbehör i form av sallad, pastasallad, potatisgratäng, ost, kex och sylt. Till efterrätt fick vi en minst sagt mäktig men väldigt god tårta. Jag och Lisa dansade tills svetten rann ifrån oss och fötterna värkte likt aldrig förr. Träningsvärken dagen efter var inte nådig. Jag som i vanliga fall alltid står och trycker i ett hörn för att jag tycker det är så pinsamt att släppa loss stod denna kvällen och dansade som en galning. Tack Lisa för att du svängde loss med mig. Väldigt roligt att få träffa Anita igen, det var alldeles för längesedan sist. Anita har trots allt varit som en extra moster till oss genom åren. Niklas bror Pontus är en härlig grabb och det är även hans pappa. Jag vek mig dubbel av skratt när vi alla dansade tillsammans. Med andra ord var det väldigt härliga människor denna kvällen. All lycka till i framtiden Amanda och Niklas ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0