Händelserika veckor

God kväll!
Bloggen har ekat tomt ett bra tag och till min ursäkt har jag haft bättre saker för mig. Drygt 2.5 vecka har passerat och under den tiden har jag hunnit med att telefonsamtal med psykologen på Södermottagningen. Jag hade då avklarat halva KBT behandlingen och vi skulle då ha en uppföljning via telefon då jag inte befinner mig i Helsingborg. Tagit en tur nere till Skåne för att se Amanda och Niklas gifta sig. Återigen fått ställa mig på Södra Stå med mina grabbar och skrika på mitt älskade Helsingborgs IF, dessvärre blev det en förlust mot Kalmar. Jag har hunnit att tatuera klart min underarm och överarmen blir klar i slutet av augusti. Firat Amandas födelsedag och fått krama om mina fina syskonbarn. Varit på arbetsintervju. Blivit duktig på att varje morgon köra ett cardio-pass på gymmet innan arbetsdagen börjar. Åkt till Edsbyn en helg tillsammans med André och Erik för att hälsa på Zabbon, fem år sedan sist. Ätit middag och varit på bio tillsammans med Samuel och därefter avslutat kvällen med en liten promenad på Djurgården. En hel del saker har jag hunnit med andra ord! Jag tänkte försöka göra ett par inlägg för varje händelse och dela med mig av lite bilder. Jag är just nu inne på min sista vecka på lagret, kan inte riktigt förstå att åtta veckor redan har passerat. Nu är det dock hög tid att stänga igen datorn och krypa ner under täcket, jag försöker att gå och lägga mig mellan 21.30-22.00 då klockan ringer 04.50 varje morgon. Jag som alltid gått och lagt mig vid 00.30 och gått upp 06.30 under mina år i skolan har nu försökt lura min kropp till att sova tidigare.. Jag börjar vänja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0