Smink och håruppsättning

Som ni redan vet är jag ganska inkompetent kring allt vad heter smink och hår. På senare tiden har jag börjat fläta mitt hår i två stycken flätor, majoriteten av gångerna blir dem faktiskt jämna vilket förvånar mig. Mina kunskaper vad gäller smink är ungefär mascara och ögonbrynspenna. Varken smink eller hår har någonsin intresserat mig och av den anledningen har jag aldrig lagt ner  någon tid på att lära mig. Har antagligen blivit lite bortskämd med en storasyster som tycker smink är roligt och mer eller mindre alltid ställt upp när det är någon tillställning och jag vill känna mig lite extra fin. Inför bröllopet var ett sådant tillfälle och tack och lov har jag även vänner som kan ställa upp när systern ifråga skulle gifta sig. Ronja agerade stylist och fixade både håruppsättning och sminkning. Matilda påpekade hur roligt det är att se mig sminkad då jag sällan bär smink, det blir en så tydlig förändring. Tack Ronja för att du la ett par timmar på mig!
Jag har så mycket utväxt att folk har frågat mig ett par gånger om jag gjort hombre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0