10/12 - Christmas Carols

God kväll! Klockan närmar sig 23.00 och det är hög tid för mig att slänga in handduken. Den senaste tiden har jag gått och lagt mig på tok för sent om kvällarna, det finns så mycket annat roligt att göra på min telefon för tillfället. Imorgon arbetar jag dock bara två timmar på morgonen och kan därefter ha en stunds vila.. När man har tillfälle att vila är man dock inte sugen längre, det är bara klockan 06.55 på morgonen när klockan ringer. Min morgon var inte den bästa. Alla fyra killar var väldigt gnälliga och bråkiga. Spencer och Hugo retas väldigt mycket för tillfället och det känns som att man många gånger är en liten polis mellan dem två.. "Han sa det" - "Han gjorde så" osv osv. Hur som helst, Marli tog med sig alla killarna och följde Hugo till skolan. Under tiden passade jag på att äta frukost. Jag kände mig så stressad och slängde i mig frukosten vilket ledde till fruktansvärt illamående, magknip och ett par vändor till toaletten. Den senaste tiden har jag haft en del problem med magen, mindre roligt när jag varit symptomfri de senaste åren. Marli släppte av mig, Austin och Sully på Gymbaroo. Vanligtvis tar hon alltid med sig Austin på Gymbaroo och jag har Spencer och Sullivan hemma, idag behövde Marli åka iväg till jobb en kort stund och därför fick jag åka på Gymbaroo. Jag har förvisso inget emot det! Austin verkar tycka att det är väldigt roligt och likaså Sully. Idag var det mycket fokus på julen och därmed färgerna grön och röd samt ett par julsånger. När vi kom hem igen åt pojkarna lunch och det var hög tid för Sully för sin sovstund. Under tiden som Sully sov badade jag i poolen med Spencer och Austin. Kort därefter kom pojkarnas mormor, Helen. Jag passade på att rensa ut alla Spencers och Austin skor, var tvungen att prova samtliga par för att se om dem fortfarande passar. Helen hämtade Hugo och pojkarna åt en tidigt middag innan det var dags att byta om och bege sig mot Hugos skola. Hugos skola hade en liten konsert idag med julmusik. Varje klass framförde ett par sånger och föräldrar, syskon och vänner satt på filtar och åt picknick. Vi var där redan 17.30 och kom hem strax efter 21.00. Det var en mysig kväll! Känns konstigt att lyssna på julmusik när solens strålar gjorde att jag fick sitta och kisa ungefär halva "konserten" samt var otroligt varm. Ska jag verkligen fira jul i 35 graders värme? GALET!DSC_0681DecemberDSC_0684

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0