Mansförkylning, utan tvekan.

Hejsan hoppsan! Mer än en vecka har gått sedan senaste inlägget.. Jag förberedde tre stycken inlägg i utkast där tanken var att jag skulle skriva klart samt publicera dem under veckans gång. Tanken var god men mer än så blev det dessvärre inte. Jag lovar att försöka bättra mig. Delvis för att jag tycker det är  roligt att skriva men framförallt för att ni ska få ta del av vad jag gör häruppe.
Ytterligare en vecka har alltså passerat, denna veckan har nog varit den sämsta hittills. Jag har mått väldigt dåligt under hela veckan. Bultande huvudvärk från morgon till kväll och halsen har ömmat rejält vilket medfört att det är svårt att svälja. Trots att jag ett par gånger känt frossa har jag trots allt inte haft feber, skönt det. Hosta har jag också klarat mig utan. Det är helt otroligt hur ynklig man känner sig när man mår dåligt. Har trots det krigat mig igenom alla dagar på jobb, förvisso kom Samuel och hämtade mig varje morgon för jag inte var kapabel till att cykla, kändes som huvudet skulle gå i tusen bitar en del dagar.
Tänkte skriva ett par enskilda inlägg om veckans gång och de små händelser jag faktiskt hittade på trots att välmåendet inte var på topp! Innan jag gör det ska jag dock ställa mig framför spisen och tillaga matlådor inför veckan.
Veckans handling gjord. Mat är en tråkig utgift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0