Vecka två avklarad

Jag misstänker att ingen har undgått den värmebölja som kommit in över Sverige under den senaste veckan. Temperaturen stiger mer och mer för varje dag känns det som. När jag cyklar till jobb klockan  sju på morgonen är det så pass varmt att jag kan cykla i linne utan att frysa. Så fort solen tittar fram och det blir varmt känns det som alla i ens omgivning lyser upp minst lika mycket. Mer positiv attityd och energi. Nu är två veckor av åtta avklarade på lagret. Vi har fortfarande ganska lite att göra och är oftast färdig med att plocka ordrar ett par timmar innan vi slutar. Självklart finns det diverse andra arbetsuppgifter man kan ta sig an. Så som städning och organisera bättre. Annars är vi fantastiskt duktiga på att ta den lediga tiden till att kicka fotboll eller spela baseboll med ett hemmagjort racket och en boll gjord av tejp. Med lite fantasi går allt! Oavsett hur mycket eller lite vi har att göra så trivs jag fortfarande fantastiskt bra, tack vare de härliga människorna jag omges av.
Bilder ifrån Samuels video - dålig kvalité. Lära sig åka på Dannes monowheel är fantastiskt svårt!
Måndag - torsdag har jag varit på gymmet. Ena dagen körde jag ett ryggpass ihop med Tom och den andra dagen körde jag axelpass ihop med Viktor x2. Roligt att träna med någon annan och få lite variation på sina övningar samt lite extra motivation! I torsdags hämtade jag ut mitt pass och har nu ansökt om mitt visum till Australien.
Dante och jag kämpar på med våra kvällspromenader. Väldigt mysigt att gå längs sjön och in i skogen. Jag vill som sagt inte på ute på landet utan jag vill in i stad, ju större stad dess bättre. Miljö som denna får mig dock att tveka. Tyresö är trots allt inte så litet och ligger inte långt ifrån Stockholm innerstad. Det är väldigt skönt att ha naturen runt hörnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0