28/5 - En tur hem till Jasmine

Efter en lång och mysig pratstund i Emelies soffa bestämde vi oss för att ta en promenad bort till Jasmine och överraska henne med ett besök. Under mina tre år i gymnasiet så var Jasmine och Emelie de två personer som jag anförtrodde mig mest till och som stod mig närmst. Dagen efter studenten flyttade Jasmine, tillsammans med hennes sambo Sebastian, upp till Västervik. Jag arbetade hela sommaren och åkte därefter till Uganda mellan september - mars vilket medförde att vi inte sågs på väldigt länge. Ett par veckor innan jag kom hem flyttade Jasmine ner till Skåne igen och i slutet av april blev hon mamma till lilla Liam. Därmed blev det inte av att vi sågs och i mitten av juni flyttade jag upp till Tyresö. Det kändes så otroligt bra att få komma hem till henne och krama om henne, där och då slog det mig hur mycket jag saknat henne. Trots att vi befunnit oss på olika platser här i världen har vi fortsatt att hålla kontakten under året men meddelande hit och dit kan aldrig ersätta att träffas. Äntligen fick jag träffa lilla Liam! Han har hunnit bli hela fyra månader gammal. En riktigt charmig liten påg som skrattar och ler varje gång man tittar på honom. Han är en aktiv liten kille som absolut inte vill ligga ner i ens famn utan han ska sitta upp och tittar med stora ögon när man pratar. Kunde inte få nog av att pussa på honom, bebisgos är så mysigt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA [caption id="attachment_298" align="alignleft" width="4608"]OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA[/caption]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0