Jobb, jobb och lite mer jobb..

God middag! Helt plötsligt är klockan ett och om 1.5 h är det dags för mig att cykla iväg till jobb och avverka ett kvällspass. Börjar först klockan 15.00 idag och slutar 21.15 då jag har rapport. Vaknade på tok för tidigt i morse då telefonen ringde. När jag ändå var vaken kändes det meningslöst att ligga kvar. Har spenderat hela morgonen och förmiddagen till att överföra alla inlägg från min förra blogg. Egentligen ska man kunna göra det ganska smidigt men självklart vill det tekniska inte samarbeta med mig och därför har jag laddat upp varje enskilt inlägg, det har tagit ett par timmar om man säger så! Arbetar sex dagar denna veckan, torsdagen har jag ledigt. Förvisso hade jag kunnat arbeta den dagen med. Till en början fick jag ett schema som låg på 75%, tjejen som hade schemat skulle börja plugga och då var det passande att jag tog över. Därefter har jag skrivit upp mig på extra dagar och därmed jobbar jag i princip sex dagar i veckan hela september. Det är väldigt mycket timmar men jag vill kunna arbeta ihop så mycket pengar som möjligt inför Australien. Med resan i åtanke så ska det nog gå bra! SCHEMA.docx - Microsoft Word Online - Google Chrome 2015-09-08 124054.bmp Såhär ser mitt schema ut! Alla röda pass är extra pass. Dagarna där det står LEDIGT kommer jag inte arbeta på, dessa dagarna är vigda åt allsvenskan och HIF! Har även bokat in en visit till Helsingborg i mitten av oktober, egentligen skulle jag bara stanna två nätter men jag känner att jag vill spendera lite extra tid med vänner och familj innan det bär av till Australien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0