Tjugosjätte september.

God kväll!

Två veckor har passerat sedan sist jag skrev ett inlägg här på bloggen.. Har vid ett flertal gånger tänkt starta datorn och låta fingrarna leka över tangentbordet. Har dessvärre inte kommit på något att skriva om och därför har jag avstått. Mina dagar är trots allt inte särskilt spännande häruppe i Tyresö. Jag arbetar större delen av tiden, denna veckan har jag arbetat sex dagar på raken, förra veckan arbetade jag fem dagar. Har arbetat i drygt en månad nu och min chef är väldigt nöjd med min prestation. Vid ett flertal tillfällen har hon frågat om hon kommer kunna locka tillbaka mig till Tyresö när jag kommer tillbaka från Australien. Det glädjer mig enormt att höra, roligt att hon är så nöjd med min prestation! Om sanningen ska fram är jag faktiskt väldigt nöjd över mitt arbete också. Jag anser att jag är duktig på det jag gör. Jag är noggrann, ordentlig och effektiv. Har dessvärre kommit ur mina rutiner vad gäller träningen vilket gör jag mig irriterad. När jag arbetade på lagret var jag flitig med träningen! I slutet av sommaren var jag på gymmet varje morgon strax efter klockan fem och körde intervaller, på eftermiddagen blev det ett styrkepass. Jag tycker att det är väldigt roligt att träna och jag mår framförallt betydligt mycket bättre när jag väl tränar, både psykiskt och fysiskt. Därför gör det mig förbannad när jag nu kommit in i en "lathets-svacka". Förvisso kan jag skylla på att jag precis börjat arbeta på en ny arbetsplats som är väldigt mentalt påfrestande samt att jag arbetar mer än heltid. Det resulterar i att jag är helt färdig efter jobb och oftast går raka vägen hem och vilar. Men det är bara en dålig ursäkt,  jag behöver egentligen bara en spark i rumpan så jag kommer igång igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0