12/12 - Häng med Nadia

Min lördag spenderade jag tillsammans med Nadia. Nadia behövde köpa julklappar till de två barnen hon är aupair hos. Vi åkte till Emporium som ligger inne i Melbourne. Jag köpte ett par byxor samt en bok. Jag måste medge att det är oerhört enkelt att spendera pengar härnere.. Men vad gör det om hundra år! Vi åt en väldigt sen lunch, vid fyra tiden hade vi äntligen bestämt oss för vilken restaurang vi skulle ta. Vi gick till Degraves St och slog oss ner på en utav restaurangerna. Maten var god, jag tog en kycklingrätt med vildris. Jag tror förövrigt att varenda låt som spelades på den restaurangen fanns på min Spotifylista sedan innan, lite läskigt! Det är alltid roligt att träffa Nadia, hon är en väldigt enkel person att umgås med. Förutom att jag knappt kunde somna på kvällen av magsmärtor samt gick upp under natten för att spy så tycker jag ändå att min lördag var lyckad. DSC_0676

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0