Grattis Emma!


Just nu är jag super glad, för min klänning som jag beställde kom idag!
As gött, nu har jag två alternativ till nyår.
Dagen har varit allmänt seg, gick upp rätt tidigt och drog in till stan, gick upp till UM och skulle kolla om jag kunde byta p-piller sort... Var där i måndags med men då bad dem mig prata med deras doktor, så var på återbesök idag. Gick inte heller så lyckad, hon skulle höra av sig senare.
Detta pga av mitt blåsljud i hjärtat. Som tur var gick det rätt snabbt.
Fick sitta och vänta i stan på tåget i en timme,
Fy fan vad kallt det är ute, jag dör!
Kom hem igen runt halv 1 och då åt jag lite och sen gick jag och la mig, svin trött!
Vaknade lite då och då men beslöt mig för att gå upp vid fem.
Började trippla håret och göra v mig.

GRATTIS SYSTER EMMA 24 ÅR IDAG!
Emma kom runt sex och då började mamma på maten.
Blev tacos och till efterrätt jordgubbstårta med små strösselkulor och chokladbollar!
Mycket gott men mätt så jag vill spy.
Nu ska jag ut en sväg med Michelle, alltid kul och prata lite!

Bilder kommer senare när jag lagt in dem på datan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0