26 April!

Gick och la mig väldigt sent inatt, satt uppe och pratade på msn med en viss person. Trots att jag såg stjärnor när jag vaknade var det värt det, då mådde jag lite bättre i alla fall.

Skolan började med idrottslektion, har så satans ont i mina ben. Hoppas inte det är benhinneinflammation. Då dör jag, måste träna. Beroende av det nu för tiden!! Dagen flöt på... Efter skolan satt jag vid datan och slängde i mig lite mat. På kvällen blev det crossträning!

Bytade grupp till den mer avancerade gruppen, först tyckte jag det var skit svårt och bara tråkigt. Men efter ett tag blev det riktigt kul. Tror jag ska fortsätta gå där, måste ju utveckla mig. Kan inte köra i samma grupp varenda år ;P  God natt!


Kommentarer
Postat av: jesshopaholic

kör du cross? :)



sv; hmm jag vet inte men skulle chansa runt 300-500 typ :)

2010-04-27 @ 08:11:37
URL: http://ljungbergjessica.blogg.se/
Postat av: Ingrid

cool bild!!!

2010-04-27 @ 19:01:49
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0