Dagen i träsket

Idag började jag kvart över åtta, 45 minuter tidigare än vanligt. Buhu, där rök lite av min sovmorgon. I alla fall så skulle vi samlas på Knutpunkten och åka tåg till Vallåkra och med vi menar jag min klass och vår NO-lärare Claude. Vi spenderade hela förmiddagen i Vallåkra och vid "våtmark" som det hette. Snarare dammar och träsk... Det tyckte jag i alla fall. Väl framme så skulle vi håva och försöka få upp grodor och skit. Det var inte så jätte kul men Axel gjorde min dag som vanligt!

Vi hittade inte något speciellt i dammarna mer än en död fågel som det växt alger på, LOVELY!
Stackars Axel, tvingade honom att posa i blommorna, gayvarning... HAH :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0