Ny hjälm+nackskydd!

Efter läkarbesöket åkte vi ut till crossbanan och hämta mitt medlemskort och sen vidare till Yamaha Center där vi inhandlade en ny crosshjälm till mig och ett nytt nackskydd. Är riktigt nöjd, tyckte hjälmen var så satans snygg!

Sen beställde de hem ett nytt kroppsskydd/jacka till mig. Som en jacka du tar på dig som har inbyggda skydd... Armbågsskydd, ryggrad, rygg, bröst, revben och mage, tror det är allt. Ska iaf åka och testa det när de fått hem de. Wiih, can't wait. I'm sooo excited!

Hjälm med märket FOX. 1899 :-
Nackskydd med märket Evs Rc Evolution 1999 :-











Vi köpte ett lite stadigare och dyrare nackskydd än mitt gamla denna gången.
Man vill ju alltid köra säkert och man måste ju byta upp sig.
Dock blev bilderna lite suddiga. Sånt hade jag innan:
(Funkade skit bra det med)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0