Söndags kvällen 18/4

När jag kom från Ulrika stod mamma i köket och bakade kanelbullar och negerbullar. Ja jag säger negerbullar och nej jag är inte rasist. Jag följde med Lisa och satt och kollade när Alva och hon badade. Alva satt och mös hos mig ett tag i sin badlakan. Mysigt. Sen gick jag och läste ut min bok (läxan). Egentligen ska den vara klar om 2-3 veckor men jag har ju inte haft något internet, inte så mycket att göra då. Dessutom var boken jätte bra och jag älskar när man väl fått undan allt :)

Sen gick jag vi och la oss, lilla Alva. Mysigaste lilla ungen ♥


Kommentarer
Postat av: Julia

SV; Okej! :) Synd..

2010-04-21 @ 20:54:44
URL: http://juliakjellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0