17 januari

Ärligt talat är jag inte så sugen på att blogga, faktiskt... Iallafall, idag hade jag NO-prov vilket gick suveränt! Hoppas på bra betyg nu. Onsdagar är så enformiga, precis som jag sagt förr: Mentorstid-dubbeltimme NO-lunch-dubbeltimme SV/SO. Dock missade vi Matte lektionen igår då Filip (lärare) dubbelbokat sig och glömde bort vår lektion, så vi tog en NO lektion och repeterade. Matte prov på fredag!

Efter skolan stack jag hem till My. Blev en film dag, åt jätte god mat ( som vanligt då hennes mamma lagar mat). Det blev bakpotatis med god tillbehör. Senare på kvällen fixade hon ihop hemmagjorda Semlor, gott!
Blev så satans mätt efter en, gud vad mäktig. Älskar hennes mammas mästervärk (hon är bagare).

Ja så har väl min dag varit.
Kom nyss hem, sitter och tittar på mina fiskar.
Så glad jag har dem, blir så glad av bara se på dem! Haha låter kanske konstigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0