20 Februari

Kvällens planer var egentligen att åka till Ekebo (ett discotek) med en gammal tjej kompis. Men två timmar innan det börjar fick jag sms från ekebo.nu att det var inställt pga av vädret... Lite halv surt.
Men men, flyttas till imorgon istället.

Min kväll har varit lugn, käkat cupcakes och suttit vid datan.
Spelat Crossfire och kollat TV. Kollade bara slutat av Melodifestivalen, inte mitt favortiprogram...
Kollade "Och så kom Polly" sett den för ut och den är bara för söt!
Älskar Jennifer Aniston, en av mina favorit skådisar, kollar ju "vänner" varenda dag där hon är med!

Nej nu ska jag sova, jätte trött!
Tack för alla kommentarer och tittar, det värmer (L)

Fick bli en osminkad webb bild som avslutning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0