Ang gårdagen 18 Februari!

Hade ingen större lust att uppdatera igår så blev inget... Blev skolan som vanligt, den flöt väl på bra!
Kommer faktiskt inte på så mycket om gårdagen. Vi var iallafall på fredriksdal och fick sexuall kunskap om 1700-1800 talet. Alla verkade tycka det var kul, likaså jag.  Var helt slut efter skolan så drog jag hem, la mig i sängen och kollade på vänner, som vanligt! Vad skulle jag gjort utan mina älskade vänner avsnitt.. Torsdagar är sega, man kan inte göra mer än bara var hemma. Träning på kvällen ju! :)

Somnade till igår och vaknade igen halv sex av att mamma pratade med amanda utanför mitt rum.
Gnuggade mig i ögonen och kollade klockan, Halv sex.
Helt mörkt ute första tanken var "Fan jag kommer försent till skolan"..
Sen vaknade jag till och fattade det var kväll, lite kul, haha! :)

Blev FYS träning, ingen löpning ute pga av vädret.
Älskar situps, stretcha och förövrigt: TRÄNA! :D

1. Byggare Bob var på en bil, sött!
2. En död mus? påväg till tåget, trampade nästan på den :O
3. Min väska gick sönder :(

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Thanks, det var det också :)

2010-02-19 @ 18:55:20
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0