Gårdagens händelser!

Som sagt har jag blivit usel på blogga... Skjuter upp det till nästan dag hela tiden.
Inte riktigt på humör för att blogga.. Nu kommer gårdagens händelser.

Försov mig lite men min lärare sa att det gjorde jag rätt i, hah skön lärare!
Hade gymnastik övningar på idrotten, rätt kul men jag är lite feg. Rädd att skada mig ;)
Dock var Rikard och Martin imponerande på trampetten!
Hade matte prov med, hoppas det gick bra, tycker inte om matte...

Efter skolan stack jag hem och vilade. Fattar inte, helt slut efter en skoldag.
Senare på kvällen drog jag ut i snöovädret och träffade Stoffe.
Gick runder i mörarp och snackade lite, sen begav vi oss hem till Emma och drog
med henne ut, det blev en rolig kväll! Dessutom vill jag tillägga att Stoffe är oroligt lat!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0