Gårdagens sminkning + outfit

Igår var det ju som sagt Ekebo! Åkte dit med Nicole och Sofie. Jag tyckte inte det var mycket folk, kom dit halv tio och då var det knappt kö... När man förr kunde komma dit 10 och det var jätte lång kö. Men men, Sofie och Nicole tyckte det var lagom med folk, jag tyckte det var lite ;)

Min syster Emma valde kläder, fixade hår och smink på mig.
Nicole kom runt halv sju, då var jag redan klar...
Haha blev att stå och glo när hon sminkade sig.

Soooo NOT min sminkning...
Men men kul att sticka ut och inte alltid se ut som vanligt.
 

Kommentarer
Postat av: LISA [lising.blogg.se]

Riktigt snygg!

2010-02-22 @ 23:11:27
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: jesshopaholic

sant, det är kul att inte alltid vara som vanligt! Fint :)

2010-02-23 @ 12:00:46
URL: http://ljungbergjessica.blogg.se/
Postat av: hubbabubbaemma

de där var ju asarfint på dej... fin make up och bra klädsel... du passar på flower power party;)...

2010-02-25 @ 18:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0