Gårdagens

Hade annat för mig igår kväll där av ingen uppdatering. Jag kollade ju som sagt "Farsan" på bio med Mammi! Väldigt rolig film, rekomenderas starkt att ses. Den var dock lite sorlig på slutet men förövrigt en toppen film.
När vi kom hem från bion käkade jag lite och kollade en dokumentär med min syster.
"Systrarna med för mycket hud" tror jag den hette... Väldigt hemskt, de hade någon sorts sjukdom så dem hade jätte mycket hud över som de var tvungna att skrubba bort flera gånger om dagen annars kunde deras egna hud kväva dem.. Usch.

Sen ringde Mattias och Kristoffer och bad mig komma ut. Vi cyklade/gick runder lite tills vi bestämde oss för att gå in till Stoffe. Muhaha han hade äntlige fått hem gräddbullar, oj vad vi åt!
Sen gick vi ut med hans hund en lång runda, kom in och kollade på filmen: "Jiddra inte med Zohan".
Hahah den var riktigt bra! Kom hem runt kvart över tre inatt så hade ingen lust att blogga.

Så nu har ni fått två filmtips ifrån mig: Farsan och Jiddra inte med Zohan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0