Natten!

Nu ska jag berätta om gårdagen. Runt halv elva så gick jag bort mot Tobias, Mattias och Stoffe mötte mig.
När jag väl kom fram satt dem och lanade, hah hade jag ingen aning om!
Spelade lite TV-spel medans dem andra spelade Crossfire på datan.
Det var en rolig kväll, jätte mycket skratt.
Till slut fick jag testa spela på Mattias data, det var ju riktigt kul.
Men blev ritkigt sur när de jävlarna inte dog! Man blir lite smått beroende.
Somnade i Tobbes säng men vaknade hela tiden av att dem petade och jävlades med mig.

Till slut kom Mattias med och la sig, trött som vi var.
Det var riktigt varmt inne på rummet och luktade bara svett, usch!
Men så blir det alltid när man lanar.
Tillslut bestämde vi oss för att lägga oss i rummet bredvid så vi sov i bäddsoffan istället.
Vaknade vid nio att ingen var i rummet, blev rädd hah.
Gick upp och sen gick vi ner och käkade!

Det var inte mening att jag skulle sova över ensengång.
Så kan det gå när haspen inte är på!

 
(Klicka för större bilder)
Tv:n och min klocka hade lite likheter ;)
Mattias försökte sova
Min snygge macka i morse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0