Plugg-plugg-plugg, kill me now.

Vaknade för drygt två timmar sedan, åt minibaugetter med oboy till frukost.
Dock var det inte så gott att slänga in genomfryst baugetter i micron och sen äta, dem blev rätt torra.
Man ska ju ha dem i ugnen men jag orkade inte vänta på att den skulle bli varm.

Just nu sitter jag och leter fakta till min redovisning som är imorgon. Det kommer gå så jävla dåligt, jag hatar verkligen den vikarien som sa att vi inte fick arbete med det på lektionstid. Nu är middagen klar men jag är verkligen inte hungrig. Bara så jävla stressad och trött. Suttit och pluggat hela helgen, helt slut.

  Google bilder!

Kommentarer
Postat av: Vegardkaja

Keep the good works comming.

2011-06-17 @ 12:24:51
URL: http://vegardkaja.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0