Städning på G

Städade rummet idag, otroligt duktig av mig. Behövdes verkligen, usch vad dammigt det var!
Ärligt talat brukar inte mitt rum vara stökigt. Bara dammigt, möjligtvis kan det hänga kläder på stolen, men aldrig stökigt av saker, får panik då! Det är kul att städa, man hittar massa saker man lagt undan och inte använder.

1. Lite roliga ljus jag hittade i en utav mina lådor.
2. Mina fiskar fick sällskap av glasfiskar utanför akvariumet
3&4. Rosor, så fina blommor! Vill ju egentligen ha ljus på det stora
svarta "fatet" så får se var jag flyttar rosorna :)


Kommentarer
Postat av: Emreheidi

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2010-12-16 @ 07:23:02
URL: http://emreheidi.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0