25 Januari

Började klockan åtta idag med friidrott.
Måste verkligen erkänna det: Jag är grymt dålig på det!
Dagen flöt på bra, slöjden var absolut roligast...
Haha jag kan inte förklara men killarna i klassen är
bara för underbara! :D

Det var ärtsoppa idag i skolan så jag köpte mig
en Fransk Hot Dog! Gud vad längesedan jag åt det...
Ville först ha McDonalds men jag har inte ätit det sen
långt innan jullovet och ska fan hålla ut längre!


 
 Grymt kallt ute idag!
                                                        Haha, Dennis är för söt!

Kommentarer
Postat av: Idarelle

Nice site, keep up the good work!

2010-12-22 @ 17:12:30
URL: http://idarelle.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0