3 Januari

När jag kom hem igår satt jag och prata med mamma lite...
Verkligen trött på idioter och falska/omogna vänner!
Det är allt jag tänker skriva, sen får ni tänka vad jag menar.


Iaf, igår kom Sebban vid halv tolv, vi kollade lite vänner och sen gick vi faktiskt och la oss.
Gosen, du betyder jätte mycket för mig <3


Glömde ju lägga in en bild från My, åh så gott det var. Vanilj glass hallonsås på!
Dock vet jag inte vad detta är för sorts sås, någon hennes mamma gjort, hon är ju bagare.
Men annars är det mega gott att koka/värma upp hallon och hälla på vanilj glass, Yummi
!


Haha My's katt Graffiti! Han är så söt, ville ta med honom hem.
Han ställer sig i handfatet, antigen dricker han under med tungan bara, eller så tar han in tassen så den blir våt och slickar sen upp det, så gör han så tills han är klar! Otroligt söt och snäll kat, man kan göra vad som helst med honom. Filmade en video, faktiskt är bilden därifrån, tyvärr fick jag inte med det gulliga med katten, bara tungan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0