Cerazette.

Åhhh, riktigt förbannad just nu!
Ser på mina p-piller att månaden snart är slut och det är dax att börja på en nya karta.
Var på Ungdomsmottagningen den 29 December ang p-pillerna och att jag ville byta.
Men då ville hon jag pratade med att jag skulle komma till deras doktor och prata istället, hon trodde att jag inte hade så många möjligheter pga av mitt blåsljud/hål i hjärtat.
Så jag fick tid en tid med deras doktor nästa dag.

Det enda hon sa var: "Jag ska läsa igenom lite på internet osv så får vi se hur det blir. Jag vet inte riktigt vad man har för möjligheter om man har blåsljud.. Så jag ringer dig snarast möjlighet"

Om tre dagar är det en månad sedan jag var på UM!
Riktigt dåligt av dem att inte höra av sig på så lång tid.
Ska ringa till dem vilken dag som helst.

Stör mig grymt mycket på att jag inte kan byta sort nästa månad heller :(
Dem rekomenderade att man åt upp sin karta man höll på med innnan man bytade...
Haft mina sen Maj förra året tror jag, verkligen inte nöjd med dem!!
Det enda som är bra är att min mensVÄRK inte är så kraftig längre.
Humörsvängningar och andra saker jag inte vill ta upp här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0