Done!

Mitt förra inlägg publicerades aldrig av någon anledning, knas..
Orkar inte skriva om hela så blir en förhoppningsvis kort sammanfattning.

Iallafall, började städa runt halv 1 tiden idag och blev klar för ungefär en timme sedan.
Rensade alla mina skrubbar på massa skit.
Dammsög och organiserade i hyllorna.
Städade akvariumet och mublerade.
Bäddade sängen och moppade golvet!

Blev nöjd, tycker om att städa!
En annan sak som jag måste lära mig:

Det mesta jag kastade idag var massa massa nallar!
Alla har jag vunnit på festivaler/tivoli.
Varför, varför, varför slösar man pengar på sånt skit?
Så tänker jag alltid när jag kommer hem med dem på kvällen.
På tiviolit var det ju så klart kul och vinna och gå runder med dem
men när man väl kommer hem har man ingen aning var man ska ha dem...
Irriterande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0