Färgat håret!

Färgade som sagt håret idag...
Jag ville ha som Jennifer Aniston hade innan:


Dock lite ljusare men hittade ingen bättre bild.
Jag köpte en ljusbrun färningsprodukt...

Dock blev mitt hår grönt, råttfärgat, rött osv...
Massa konstiga nyanser!
Så Amanda och Erik gick och köpte en ny färg.
Det fick som sagt bli mörkare, så dem köpte hel brun färg.
Efter andra färgningen blev det bra!
Dock känns det konstigt att se sig i spegeln som brunett, men trivs ändå.
Till sommaren färgar jag det blont igen!

 
Innan färgningarna, åh mitt hår!
 
Missfärgningen, dock är ljuset inte rättvist :s

Resultatet

Kommentarer
Postat av: Lisa

För att få håret så måste du nog ha hennes grundfärg, sen får man färga & slinga hos frisör i omgångar, går inte att göra själv.



Fint att vara brunett. Me like.

2010-01-12 @ 11:38:35
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Filippa

Jo, färgade det två gånger. Blev ju bra tillslut!

2010-01-12 @ 21:29:15
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0