Inventering!

Mycket uppdatering nu!

Kom hem runt två inatt, Natten blev inte så lyckad..
Sov hos Sebbes morfar pga när jag kom hem till Sebbe
innan festen fick jag reda på att Emilia hade varit sjuk och Jonathan var sjuk.
Senare på kvällen ringde Sebbes mamma och sa att hon var sjuk och i morse
när vi gick hem till Sebbe och åt frukost var Nicole också sjuk.

Härlig sjukdom dem har... Maginfluensa!
Hatar det, hoppas verkligen inte att jag blir sjuk!

Pappa och Erik kom och hämta mig vid kvar över 1.
Åkte hem till Syster Emma och lastade in lite saker i bilen för att hon flyttar imorgon.
Körde till Maxi där Emma ordnat jobb till mig och Erik... Vi skulle inventera!
Mådde dock inte så bra och tvivlade på om jag vill med...
Men men det gick bra och mådde inte så dåligt sen, tror mest jag var orolig och
rädd att bli sjuk och därav satte magknipet igång.

Vi fick att inventera städhyllorna och för er som inte vet vad inventera
är så är det att räkna alla varor och skriva upp det för man ska se hur mycket som folk snor.
Har dock inte så mycket att berätta om dagen, det var rätt kul och bra pengar! :)




Vissa saker var ju dock roligare än andra.Det var ju inte så kul att dra
ut alla diskborstar, lägga över dem i en kundvagn, räka dem och kasta tillbaka dem.
I kundvagnen finns 585 diskborstar, lite segt ;)
Plus ungefär 100 st som hängde på väggen och la lite längre upp!




En annan kul sak jag och Erik gjorde tillsammans var att dra ut alla disktrasor!
Var en likadan "box" med trasor på andra sidan...
Tror vi kom upp i runt 5000 disktrasor!
Fyllde 4 kundvagnar på detta stället och 5 på andra, väldigt kul ;)


Kanske inte ser så mycket ut men det var det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0